Przejdź do głównej zawartości

Uwaga!

Zapraszam pod link ^ 

Popularne posty z tego bloga

Koniec początkiem nowego!

Więc uznałam, że należy ten blog zamknąć! Raz na zawsze, amen. Ale czemu tak? Znowu ból dupy, że zero komentarzy? Nie 😉 Powodem jest moje lenistwo, heh. Dokładnie mówiąc, to nie umiem zrobić szablonu na tego bloga - żaden mnie nie zadowala w 100% Dodać można też, że nie mam pomysłu na posty シ Postanowiłam więc, że zamknę tego bloga, ale UWAGA:  W przyszłości (nie do końca określonej, być może za miesiąc albo dwa) otworzę nowego bloga o tej samej tematyce. A w tamtym blogu odnowie kilka postów z tego bloga itd. Według mnie to lepszy pomysł, niż męczenie duszy nad naprawą tego bloga, który i tak jest dnem, heh.   Bloga tego nie usuwam, będę aktywna czasem na chacie. Do tego ten blog będzie cały czas przeze mnie zmieniany w celu ćwiczeń nad zrobieniem szablonu na nowego bloga, więc jak ktoś się nudzi to może od czasu do czasu zajrzeć.  Następny post jakiego możecie się spodziewać na tym blogu to post o nowym blogu, więc zachęcam do dalszej obserwacji w celu uzyskania informacji o nowej…

Jak dobrać kaganiec do psa ?

Witajcie! Jeśli ktoś przegląda FanPage'a Lucky'ego to wie, że przyszła do nas szczególna paczka, na którą długo czekałam. Dokładnie przyszedł do nas kaganiec firmy CHOPo kupiony przez allegro za 56 zł. Paczka przyszła w piątek, ale z pewnych powodów nie mogłam jej odpakować.
No tak, ale po co mi ten "namordnik"?

Podsumowanie 2016

Ten rok był leniwy, ale też niósł za sobą wiele niespodzianek, których wcześniej bym się nie spodziewała.  Może każdy pisze taki post, ja osobiście je lubię, bo widzę dzięki nim co się zmieniło, co trzeba poprawić czy to na blogu czy w kontaktach z Lucky'm. 
Mam lustrzankę, na którą długo błagałam rodziców, teraz mam nadzieje na 3 obiektyw i mam nadzieje, że nawet w tym roku złapię portretówkę w swoje łapy. Teraz małe porównanie starych zdjęć, z początku roku, do tych co teraz robię:  Kiedyś (ok. stycznia 2016)
Teraz (początek września 2016) 
Według mnie różnica jest i to duża. Pierwsze zdjęcie robione jest lepszym obiektywem, a drugie kitem. A mówią, że kit nie tylko z nazwy kitowy 😛
Został zakupiony też kaganiec (który nie wiem gdzie teraz jest), ale dzięki niemu uniknęliśmy kilku dziebnięć. A Lucky teraz normalnie funkcjonuje w kagańcu. 
Ja natomiast spotkałam się z autorką swoich ulubionych książek o psach - Dorotą Sumińską. 
A Lucky nauczył się łapać zabawki w powietrzu i s…